duminică, 16 iulie 2017

Colectie de craft-uri pentru cei mici (1)

     Am tot facut cu Ana craft-uri, ii plac foarte mult genul acesta de activitati, dar nu am postat pentru ca am vazut ca este plin mediul online de imagini si filmulete care mai de care mai explicite.
Totusi, am zis sa fac o lista cu cele care ne-au placut noua foarte mult, spre a fi gasite mai usor. 

     Cele mai interesante creatii se gasesc pe site-ul krokotak.com, trebuie doar printate template-urile de pe site. De aici noi ne-am inspirat pentru urmatoarele craft-uri:

     1. Broscuta testoasa

     O activitate foarte draguta, potrivita si pentru copilasi mai mici. Ana avea 3,2 ani cand am facut broscutele. Ea a desenat cu creion simplu, iar fratiorul cel mare a respectat intocmai indicatiile :). Au iesit niste broscute haioase.






 Linkul unde puteti gasi broscutele este: http://krokotak.com/2016/08/glue-less-printable-turtle/.

     2. Pasari migratoare

     Aceste pasari s-au potrivit manusa Anei cand avea vreo 3 anisori si colora fara sa respecte contur si alte chestii  (pe care oricum nu o fortez nici acum sa o faca). Pot fi colorate oricum si vor arata super la sfarsit.




 


     Linkul unde poate fi gasita aceasta activitate este: http://krokotak.com/2016/09/migratory-birds-2/.

     3. Pastai de fasole

     O activitate care a necesitat un pic mai mult ajutorul meu in cazul Anei, dar care le-a placut ambilor copii.





     Linkul unde puteti gasi pastaile este: http://krokotak.com/2016/09/peas-in-a-pod/.

     4. Broaca testoasa balon

     Activitate potrivita pentru amandoi copilasii (3,3 ani si 7 ani), atractiva si interesanta. Can vrea si baiatul sa faca activitati de acest gen eu scap de treaba in sensul ca decupeaza el tot ce trebuie si pentru surioara lui si ma ajuta pe mine foarte mult. sunt o norocoasa. Numai ca nu e dornic mereu sa faca impreuna cu noi craft-uri si nici timpul nu-i prea permite, deh , e scolar cu multe responsabilitati.






     Linkul unde se pot gasi aceste broscute este aici: http://krokotak.com/2016/06/turtle-craft/.

     5. Broscuta pe tub de carton

     Si pentru ca avem mereu o punga cu tuburi de la hartia igienica am facut niste broscute haioase. Ana a facut aceasta activitate la 4 ani si deja incepe sa se descurce foarte bine singurica, urmarind filmuletul de prezentare.








     Daca doriti sa incercati gasiti tot ce va trebuie aici: http://krokotak.com/2017/04/toilet-paper-tube-frog/.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...