duminică, 26 martie 2017

Activitati de primavara (1)

   


      A venit, cel putin in calendar, primavara. Asa ca incercam si noi sa o intampinam cum se cuvine, prin activitati frumoase.
     Idei sunt numeroase, internetul abunda, timpul nu ete insa de partea noastra. Totusi, am selectat cateva activitati pe care sa le facem impreuna in putinul timp liber de care dispun. Majoritatea activitatilor sunt incepute seara cand ajungem acasa de pe la servici/gradi/after si finalizate in weekend.

     1) Ghiocelul

     Si pentru ca este vorba de primavara, nu puteam incepe seria de activitati dedicate fara sa facem niste ghiocei, ca doar sunt vestitorii acestui anotimp frumos. Am gasit aici o idee frumoasa si usoara, potrivita pt. A. la cei 3,6 ani ai ei.

     Materialele necesare sunt putine:

 - carton alb
 - creion colorat verde
 - foarfeca

Am printat pe carton template-ul si am lasat-o pe A. sa coloreze frunzele. Apoi am ajutat-o eu la capitolul decupat si i-am aratat cum sa lipeasca partile ghiocelului.

      Am indoit cartonul pentru stabilitate si gata ghiocelul nostru.


     2) Tablou cu flori

     A doua activitate a fost una mai complicata in sensul ca timpul de realizare a fost mai mare, a necesitat mai multe etape. Aici am contribuit mai mult, am folosit multe materiale reciclate (carton oua, cutie bomboane).

    Materiale necesare:

 - carton oua
 - tempera diverse culori
 - pensule
 - lipici
 - hartie colorata
 - pistol de lipit
 - foarfeca
 - nasturi colorati
 - 1 cutie de bomboane/o panza de tablou
 - hartie creponata verde/sarma plusata verde
 - panglica



Primul pas, de care m-am ocupat eu, a fost decuparea cartoanelor de oua in forma de flori.


A. s-a ocupat de pictatul florilor si le-am lasat la uscat.

Am pictat pe un carton fondul tabloului.


O cutie de bomboane am folosit-o drept rama pentru tablou, dar mai inainte am acoperit-o in hartie colorata.

Am lipit in interior cartonul de fond. Apoi, folosindu-ma de un pistol cu silicon, am lipit florile intr-un buchet colorat.

Coditele le-am facut din hartie creponata rasucita/sarma plusata verde si le-am lipit pe fond.

Am adaugat o fundita si gata tabloul. Culorile vii ale tabloului atrag toate privirile.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...