sâmbătă, 3 decembrie 2016

Activitati in asteptarea Craciunului 2016 (1)

   

     De la an la an am tot mai putin timp pentru activitatile noastre dragi, mai ales cele care au in prim plan Craciunul, pe Mos Craciun sau iarna. Anul acesta nici nu am apucat sa montez Calendarul de Advent. Am facut lista de activitati, dar cam atat. Am prins inceputul lunii decembrie in minivacanta asa ca am inceput cu cateva activitati:

     1. Pe 1 dec nu am avut activitati destinate Zilei Nationale. Am vazut la televizor parada de dimineata si cam atat.

     Seara am fost sa vedem luminitele din oras si am fost placut impresionati. Spre deosebire de ultimii ani in care nu am avut unde sa ducem copiii in aceasta perioada magica, anul acesta orasul Constanta are parte de un Taram Magic al Craciunului cu mii de luminite, printi, printese, zane, personajele celebre din desene animate, vata pe bat si vin fiert (pentru mami ca tati conducea). Ne-a placut mult, am plecat de acolo obositi si inghetati, dar cu copii fericiti si cu o stare euforica de intrare in pregatirile pentru sarbatori.

     Pa data de 2 dec ne-am impartit sarcinile: eu cu pitica am facut activitati specifice, iar baietii au trecut la repetitii pentru examenul de grad la Aikido al piciului.

     Ana a fost incantata sa picteze din nou. Am cumparat niste pensule cu burete pentru fisele gen do-a-dot si i-a placut la nebunie. A colorat fise cu braduti, Mos Craciun, omul de turta dulce si o coronita printate de aici si a repetat cifrele cu ajutorul bradutilor printati de aici.






     Si pentru ca mai era dornica de activitati "pentru Mosu' " am mai facut si niste stelute ornament de brad "tricotate". 



     Materialele necesare acestei activitati sunt putine si anume:
 - stelute de carton
 - ata colorata

     Ideea am vazut-o aici, am printat template de stelute de pe net pe un carton (puteti folosi diferite marimi), le-am decupat si apoi am "tricotat". De fapt am pus ata colorata pe stelute, dar la Ana orice activitate care implica ata inseamna ca "tricoteaza" :)). Cred ca aceasta va fi cea mai tare activitate pentru ea, practic nu mi-au ajuns stelutele. M-a pus sa desfac ata de pe steluta pe care o facusem impreuna ca sa o puna ea din nou. A reusit sa faca 6 decoratiuni-steluta pentru brad.



(Ana, 3,6 ani)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...