joi, 31 martie 2016

Pictam oua cu ciucuri (pom pom)


     Am inceput incet, incet activitatile destinate Pastelui. Pentru ca Pastele catolic a fost mai devreme anul acesta, mediul online a fost plin de activitati care implica oua sau scena Invierii Domnului (Resurrection). Multe idei pentru pregatirea scenei Invierii gasiti dand un simplu search pe google (craft ressurrection). Avem si noi in plan o astfel de activitate insotita bineinteles de lecturi, cateva pasaje cu intamplarile cele mai importante din cartea Illustrated Children's Bible la care ne intoarcem in fiecare an. Cartea imi este de mare ajutor pentru ca ma ajuta sa-mi gasesc usor cuvintele potrivite sa le explic copiilor in functia de capacitatea lor de intelegere.

     Prima activitate de anul acesta a fost una distractiva si anume sa pictam oua cu pom pom. Am vazut online in mai multe locuri aceasta activitate si am zis sa incercam si noi. Este o provocare pentru cei mici care s-au straduit sa tina ciucurele in carlig. 

     Materialele necesare pentru aceasta activitate sunt:

- ciucuri (pom pom)
- tempera
- carlige de rufe
- planse de desen
- ceva de scris


     Am trasat oua pe mai multe foi cu markerul. Pot fi si printate de pe net, dar se pot desena usor cu mana. M-am straduit sa-l desenez pe primul cat mai perfect si apoi le-am copiat pe restul dupa model, pe geam :))).

     Am pregatit culorile, cat mai lichide pentru a se lipi bine de foaie, am pus ciucurii in carlige si le-am dat de lucru.

     A fost foarte distractiv, am pictat fiecare cel putin un ou, fiecare cum a vrut si a putut :).










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...