marți, 1 decembrie 2015

Calendar de Advent (2015)

   

     Anul acesta voi folosi Calendarul de Advent de anul trecut (am povestit aici cu detalii cum l-am facut) pe care am fost inspirata si l-am pastrat. Intentionam sa am doua, dar timpul nu-mi permite sa mai confectionez unul si nici nu am ajuns pe la Lidl sa cumpar un calendar gata facut. Calendarul va avea acelasi schelet din tuburi de hartie igienica, dar va fi imbracat in straie noi, aurii de data aceasta. Nu vor lipsi nici dulciurelele, cate 2 de data aceasta, pentru fiecare pitic din dotare si, bineinteles, activitatea zilei. Dulciurile pot fi inlocuite cu mici jucarii, biscuiti/turta dulce facuti in casa (la anul am sa fac si eu). Am vazut mamici care au facut jucarii mici, personaje din carti din fimo si mi s-au parut foarte dragute, dar asta cere timp si ceva indemanare.

   

     De cand m-am intors la servici timpul nu-mi permite sa fac activitati elaborate cu cei mici. M-am rezumat la citit si ma multumesc cu atat deocamdata. Sunt fericita ca le place cititul si asculta cu rabdare muuuulte minute legate (in general pitica, pentru ca cel mare a inceput sa-mi citeasca el).
    
     Astfel, am pregatit o lista de activitati, asemanatoare in mare parte cu cea de anul trecut. Probabil ca voi adapta pe parcurs in functie de timp, de starea copiilor si a mea, etc. Important este sa am un plan conturat si apoi vedem ce vom reusi sa indeplinim, fara sa ne stresam foarte tare daca nu vom reusi sa facem o activitate intr-o zi sau vom inversa zilele. Am facut si anul trecut asta si per total am reusit sa facem mai mult de jumatate din ce mi-am propus, in conditiile in care eram inca acasa. Asa ca....daca reusesc macar 10 activitati din 24, in conditiile de acum, sunt multumita.




     In fiecare zi e clar, nu va lipsi cititul, iar cartea perioadei este de departe Povestiri de Craciun, Tony Wolf despre care am mai povestit si din care vom citi carticica zilei si apoi o vom agata in bardutul din camera copiilor. Mai avem cateva carti de sezon, nu 24 pentru ca in cazul unor a, chiar nu pot fi citite intr-o singura zi. Despre unele am mai povestit aici.

     Am planuit si activitati dedicate Zilei Romaniei, diferite crafturi nu foarte complicate, pictat de figurine din ipsos, colorat planse de sezon, plimbari si bucatareala.

     Lista detaliata o gasiti aici, dar, dupa cum spuneam, nu este batuta in cuie. 

     Alte activitati de sezon facute de noi anul trecut gasiti si aici.
     
     Sper sa am timp sa si postez ce am reusit sa facem, macar o data la 5 zile.

     Sarbatori fericite!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...