joi, 10 decembrie 2015

Bradulet, bradut, bradut

    

     De mult nu am mai facut o activitate doar pentru mine, pentru a ma relaxa. Pur si simplu nu am avut timp, iar daca am avut ceva timp am preferat sa-l folosesc cu piticii, stand de vorba sau citindu-le. 

     Dar s-a intamplat sa am 4 zile libere consecutive...wow...si am intrat un pic in atmosfera sarbatorilor de iarna cu un craft simplu din materiale pe care le-am avut la indemana prin casa.

     Astfel, am avut nevoie de:

      - hartie de impachetat lucioasa (am avut de la un buchet de flori)
      - o bucata de hartie de alta culoare decat cea de mai sus pentru steluta din varful bradutului 
      - o coala de hartie A4
      - o foarfeca
      - scotch


Pasii sunt foarte simpli:

1. Se face un con cat mai inalt din coala de hartie care se fixeaza cu scotch si se niveleaza cu foarfeca.


2. Hartia de impachetat se taie in fasii de 6 cm

3. Fasiile se indoaie apoi la jumatate si se fixeaza cu scotch.

4. Se franjureaza cu foarfeca, dar nu pana la capat, la distante egale.


5. Se fixeaza fasiile pe conul de hartie cu ajutorul scotch-ului, in straturi, incepand de la baza spre varf.



6. Se decupeaza steluta si se lipeste in varf.

     A fost foarte usor de facut si este de efect.

     Sarbatori fericite!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...