duminică, 14 iunie 2015

Motricitate fina: suportul cu agrafe

   


     Zilele trecute pitica mea a umblat prin sertarul cu rechizite pe care-l foloseste mami si a gasit o jucarie interesanta: un suport de agrafe.

     Era liniste, prea liniste si m-am gandit ca sigur a facut vreo pozna :). M-am dus sa vad ce invarteste maimuta si am ramas surprinsa sa vad cat de captivata era de suportul de agrafe. 

     Le scosese pe toate din suport si apoi se chinuia sa le bage la loc, dar magnetul de la gura suportului ii ingreuna treaba. Am stat si m-am uitat la ea cum se chinuia sa treaca agrafele de bariera magnetului si ma gandeam ce exercitiu de coordonare mana-ochi si motricitate fina a descoperit, fara sa-mi bat eu capul :)).




     Am lasat-o sa se joace pana s-a plictisit si a inceput sa imprastie agrafele prin camera, dar cred ca o jumatate de ora tot a tinut-o implicata aceasta activitate. 

     Din genul acesta de activitati imi dau seama ca nu au nevoie de jucarii complicate si costisitoare pentru ca ei gasesc placerea jocului in lucruri la care noi nu ne asteptam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...