luni, 6 aprilie 2015

Oul urias de colorat

     

     Am inceput activitatile destinate Pastelui colorand un ou :), dar nu e orice ou, este un ou urias.

     L-am printat de aici si este format din 6 pagini A4 pe care le-am imbinat cu grija si le-am lipit cu scotch pe verso.

     A colorat Raducu la el cateva zile, s-a bagat si pitica la mazgalit si a trebuit sa retusam pe ici pe colo :), dar pe ansamblu a iesit ok. Eu as fi folosit culori mai vesele, dar cum nu era oul meu (dupa cum m-a atentionat fii-miu) l-am lasat sa coloreze dupa bunul lui plac.




     Este foarte multumit de munca lui (cu greu il conving sa coloreze, nu prea se omoara cu activitatea asta) si chiar m-a uimit cat era de nerabdator sa continue oul cand venea de la scoala. Cred ca l-au atras detaliile marunte care necesitau culori diferite, dar nu s-a dat deoparte nici cand a fost vorba de fond. 


     I-am spus ca dupa Pasti vom alege activitatea lui preferata dedicata acestei sarbatori, dar eu cred ca oul urias va castiga detasat. Il admira zilnic pe peretele din camera lui si a zis ca-l ia la bunici cand vom merge de Pasti sa-l vada si ei :). 

    Si pentru ca i-a placut asa mult imi mai incerc norocul si cu acest cozonac de Paste format din 15 coli A4 pe care l-am vazut de curand pe FB.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...