vineri, 10 aprilie 2015

Obiecte decorate prin tehnica servetelului

   

     Doamna invatatoare a lui Radu m-a intrebat daca as vrea sa incerc sa decorez cateva cani prin tehnica servetelului. Era ceva nou pentru mine, citisem putin despre asta, dar nu m-am incumetat. Acum am zis sa incerc totusi sa vedem ce iese si daca ma descurc vom face mai multe pentru targul de Pasti care se va organiza in scoala in saptamana astfel.

     Astfel am plecat de la scoala cu gelul special si doua servetele cu motive pascale urmand sa-mi incerc talentul pe doua cani albe pe care le aveam acasa.

     Zis si facut. Am citit instructiunile de pe borcanel si m-am apucat de decupat floricele si oua de Pasti.


     Tehnica este una simpla, dar migaloasa:

 - dupa ce am decupat ce aveam nevoie am indepartat cele doua straturi suplimentare ale servetelului



 - am sters canile bine pentru a nu avea praf si sa poata adera modelul foarte bine

 - cu o pensula am aplicat putin gel in locul unde am vrut sa aplic modelul

 - am pus modelul

 - cu pensula cu gel am acoperit modelul din centru spre margini, cu apasari usoare, dar ferme, astfel incat sa nu ramana goluri de aer sau cute

 - canile au mers in cuptorul preincalzit la 130 de grade C pentru 90 de minute.

     Pentru prima mea tentativa sunt destul de multumita cum am reusit sa inveselesc doua cani albe si anoste.


     Iar aici va prezint "creatiile" pentru targul de Pasti:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...