sâmbătă, 18 aprilie 2015

Furnica din carton de oua

   

    E primavara si toate gazele se trezesc la viata si isi fac simtita prezenta in jurul nostru. Ne-am amintit de o idee pe care am vazut-o mai demult aici si am zis sa o punem in aplicare, ca tot avem mai mult timp liber, acum ca e vacanta.

     Este vorba de o furnica din carton de oua, inspirata de creatia noastra de anul trecut: omida din carton de oua.

     Materiale necesare:


 - carton de oua (sir de 3 gauri)
 - tempera maro, neagra, rosie sau galbena, dupa preferinta
 - sarma plusata neagra
 - creion ascutit/bat de frigarui
 - ochisori mobili
 - marker negru
 - foarfeca
 - pensula

 Modul de lucru este foarte simplu:

 - Radu a pictat cartonul de oua (taiat in prealabil de mine) cu tempera maro si l-a lasat sa se usuce bine



 - Cu un bat de frigarui am gaurit capul furnicii pentru a face loc antenelor. Cu ajutorul unui creion le-am dat un aspect ondulat.

 - Au urmat gaurile pentru picioare, cate trei pe fiecare parte, sase gauri in total.

 - Se taie sarma plusata in 6 bucati identice, se introduc in gauri si li se da o forma de picioare.



 - La final se lipesc ochisorii mobili si se deseneaza gura cu markerul negru.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...