luni, 2 martie 2015

Sistemul Solar - ziua 9 (Uranus)

   

     Ne apropiem usor-usor de final, mai avem doar cateva subiecte pe care trebuie sa le parcurgem, printre care planeta Neptun, cateva informatii despre Pluto (care nu mai este considerata planeta, dar noi o vom studia si pe el, ca si corp ceresc), Luna si constelatiile si cam atat deocamdata.

     In ziua a 9-a am discutat despre planeta Uranus, iar tati a construit o racheta cu care ai mei copii au "calatorit" in spatiu.

     La fel ca si in celelalte zile am inceput cu cateva informatii despre planeta pe care le-am rezumat de aici, de aici, din enciclopedia Spatiul Cosmic si carticica Planete si stele - Pixi stie tot.

    Raducu ar trebui sa retina urmatoarele idei:

 - Uranus este a 7-a planeta de la Soare

 - este cea de-a 3-a planeta ca marime din Sistemul Solar dupa Jupiter si Saturn

 - are 27 de sateliti

 - are inele ca si planeta Saturn, dar nu sunt asa de vizibile

 - inelele sunt siruri subtiri formate din particule intunecate de gheata

 - este un "gigant gazos" ca si Jupiter, Saturn si Neptun


      Ne-am mai jucat un pic cu cartonasele de aici pentru a ne reaminti unele informatii. Pe langa acestea eu am mai facut cateva cartonase pe care am scris intrebari din toate lectiile pe care le-am avut pana acum si cu care ne jucam impreuna. Le impartim in mod egal si apoi ne punem intrebari unul altuia. In acest mod ma asigur ca Raducu retine informatiile minime despre planete intr-un mod placut si educativ. Pe masura ce parcurgem alte lectii mai fac cartonase.



       Si un puzzle simplu din pachetul printat de aici.



     Spre seara tati si-a luat inima in dinti si a construit "racheta" mult visata si dorita de Radu si impreuna cu surioara au plecat intr-o calatorie in Spatiul Cosmic.







     Planeta Uranus facuta de noi pentru sistemul solar prin tehnica papier mache arata cam asa:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...