sâmbătă, 28 martie 2015

Omiduta dansatoare

      

     Pitica mea este fascinata de Omida mancacioasa a lui Eric Carle, iar atunci cand am vazut acest joc pe site-ul Julia Toys l-am achizitionat in ideea ca va fi incantata de omiduta. Ei bine, nu a fost incantata, a fost fascinata.

     Urmaresc sa cumpar pentru pitica jucarii educative, care sa o ajute sa-si dezbolte anumite abilitati, nu numai sa arate bine si cam atat, iar aceasta jucarie indeplineste aceste cerinte. Omiduta este foarte frumoasa, calitativa ca mai toate jucariile nemtesti si in acelasi timp educativa ajutand la dezvoltarea motricitatii fine, atentiei si coordonarii mana-ochi.

     Pe langa omiduta in cutie am mai gasit si bilele colorate care trebuie puse pe bratele omizii  in miscare folosind cele 4 pensete. Ana nu foloseste pensetele deocamdata, doar Raducu, avand in vedere ca jocul se adreseaza copiilor peste 5 ani.


     Cu toate ca are bilute mici si Ana inca mai are momente in care baga in gurita, eu o las sa se joace cu omida in voie, sub supravegherea mea. Oricum omida este tot timpul la indemana ei, dar fara bile deocamdata. Incearca si ea sa puna bilele cu manuta, iar cand reuseste  sa aseze o biluta bate din palme fericita si spune: gataaaa!!!. 


     Este foarte antrenant si pentru Raducu (6 ani) care trebuie sa se concentreze foarte bine pentru a reusi sa puna bilele cu penseta. Omiduta se unduieste destul de repede si este chiar o provocare sa-i pui bilele pe brate, am incercat si eu :)).

     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...