marți, 17 martie 2015

Carti citite in 2015

     Anul acesta mi-am redescoperit bucuria cititului. Nu am mai citit cu asa o pofta din facultate. Este adevarat ca am avut o "scuza" si anume lipsa timpului, dar nici acum nu dispun de mai mult timp. Totul era in mintea mea. Dar acum nu ma mai las, vreau  sa citesc cat mai multe carti. M-am inscris pe grupuri de specialitate, urmaresc recenzii si caut cartile. Prefer cartile electronice deoarece pot citi mai usor de pe telefon cand o culc pe pitica, dar atunci cand am o carte reala bucuria e mai mare. Am decis sa fac si o lista cu ce am citit pana acum, pe care o voi updata mereu.

CARTI ADULTI:

1. Tatal celuilalt copil - Parinoush Saniee, poate fi achizitionata de pe elefant.ro, elefant.ro (ebook) sau libris.ro.

2. Cel care ma asteapta - Parinoush Saniee, poate fi achizitionata de pe elefant.ro, elefant.ro (ebook) sau libris.ro

3. Moara de pe Floss - George Eliot


4. Cincizeci de umbre ale lui Grey (vol. 1) - E. L. James, poate fi achizitionata de pe elefant.ro, elefant.ro (ebook) sau libris.ro


5. Cincizeci de umbre intunecate (vol. 2) - E. L. James, poate fi achizitionata de pe elefant.ro, elefant.ro (ebook) sau libris.ro


6. Cincizeci de umbre descatusate (vol. 3) - E. L. James, poate fi achizitionata de pe elefant.ro, elefant.ro (ebook) sau libris.ro


7. Parenting neconditionat - Alfie Kohn, poate fi achizitionata de aici

8. Padurea norvegiana - Haruki Marakami, poate fi achizitionata de pe elefant.ro sau libris.ro

9. Splendida cetate a celor 1000 de sori - Khaled Hosseini, poate fi achizitionata de pe elefant.roelefant.ro (ebook) sau libris.ro

10. Ce sa le spunem copiilor - Dolto Francoise, poate fi achizitionata de pe elefant.ro sau libris.ro



CARTI COPII:

1. Deschideti inima si mintea (povesti terapeutice), editura Aquila poate fi achizitionata de pe elefant.ro sau libris.ro.

2. Pixi stie-tot - Planete si stele, editura Galaxia Copiilor, poate fi achizitionata de pe elefant.ro sau libris.ro.

3. Catelusul somnoros, editura Girasol, poate fi achizitionata de pe elefant.ro sau libris.ro.

4. Ratusca cea urata - Hans Christian Andersen, ed. Vellant, poate fi achizitionata de pe elefant.ro sau libris.ro

5. Elefantul si generozitatea - Jose Moran si Simon Mendez, ed. Girasol, poate fi achizitionata de pe elefant.ro sau libris.ro

6. Veveritele si optimismul - Jose Moran si Ulises Wensell, ed. Girasol, poate fi achizitionata de pe elefant.ro sau libris.ro

7.Tigrul si toleranta - Jose Moran si Jesus Gaban, ed. Girasol, poate fi achizitionata de pe elefant.ro sau libris.ro

8. Stories for little girls (editura Usborne) - Citeste cu mine (distribuitor Usborne)

9. Baby's very first mealtime book (editura Usborne) - Citeste cu mine (distribuitor Usborne)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...