luni, 30 martie 2015

Arta rapida: puisorii voiosi

     
     Raducu e mare, dar mare fan al emisiunii Art Attack de pe Disney Chanel. Isi pune ceasul sa sune in fiecare zi la ora 18 nu cumva sa rateze emisiunea.

     Intr-o zi vine cu ideea sa facem si noi niste "arta rapida" ca la emisiune. Si cum imaginatia mea lasa de dorit am scos cartea de activitati "De Paste ne jucam si decoram" de la editura Litera Mica pe care am achizitionat-o de anul trecut, dar nu am apucat sa o folosim deloc. 


     Cartea este plina de idei de activitati dedicate anotimpului primavara si sarbatorii pascale, unele  simple sau altele complexe care implica activitati de decupat, pictat, desenat, mototolit etc.


Aici am vazut puisorii voiosi, activitate care se incadra in cerinta lui Radu de arta rapida.

     Materialele necesare sunt foarte putine:

 - o coala/carton de culoare verde
 - creta galbena sau portocalie
 - carioca neagra si rosie


     Pasii sunt foarte simpli, doar e arta rapida :)

 - Se face un cerc cu creta si se coloreaza, apoi se intinde putin creta cu varful degetului.

 - Cu carioca se deseneaza liniute in jurul puisorului in chip de pene pufoase si doua puncte pentru ochisori.

 - Tot cu carioca neagra se fac cele doua picioare cu cate 3 liniute la capat, apoi aripile.

 - Cu carioca rosie se face un triunghi pentru nas si gata puiul.

     Puiutii pot fi facuti in diverse pozitii: in cuib. intr-un picior, ciugulind, zburand, etc.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...