luni, 19 ianuarie 2015

Baby's very first mealtime book (editura Usborne)

   

     Anamaria a primit de la Adina (Citeste cu mine) o carte adorabila: Baby's very first mealtime book, editura Usborne, pe care o recomandam cu drag. 

     Este o carte rezistenta, cartonata, numai buna pentru rasfoit indelung de cei mai mici cititori. Ilustratiile sunt foarte vii, puternic contrastante pentru a atrage atentia, iar alimentele si vesela arata aproape ca cele adevarate.

     I-am lasat-o ei la inceput sa o rasfoiasca si sa o studieze dupa bunul plac, apoi mi-a venit in cap o idee. Pentru ca a mai crescut si putem face impreuna diverse activitati (atunci cand nu se catara peste tot) m-am gandit la un joc de asociere. 

     Eu ii arat si numesc mereu alimentele si obiectele din casa pentru a le stoca acolo in capsorul ei, iar atunci cand va vorbi sa le cunoasca, iar jocurile de asociere ajuta foarte mult la fixarea notiunilor.

     Am luat cartea si am pus pe o tava toate alimentele si obiectele din carte. Nu am avut capsuna ca deh, e iarna, si am inlocuit-o cu una cusuta de mine. Si morcovii s-au terminat asa ca am vrut sa-l sar.


     Le-am aranjat pe toate frumos pe tava si am chemat-o pe Anamaria sa ne jucam. Ne-am pus pe covor, i-am dat cartea si am inceput. Eu ii aratam imaginea din carte, o numeam in romana si engleza si apoi cautam pe tava si i-l dadeam.





     Nu a mers faza cu ignoratul morcovului pentru ca tocmai pe el s-a axat. Il arata mereu, eu il denumeam, dar ea era nedumerita ca nu-l vede nicaieri "live" asa ca mi-am amintit de cel de plastic si l-am adus spre marea ei incantare.


     Am continuat asa cu toate imaginile din carte, apoi deschidea cartea unde vroia si eu o rugam sa-mi arate si sa-mi dea alimentul/obiectul respectiv de pe tava repetandu-i mereu cum se numeste in romana si engleza.



     Sunt convinsa ca va incepe mult mai devreme decat Raducu sa inteleaga/vorbeasca in limba engleza pentru ca am insistat mai mult. I-am mai citit carti in engleza si acasa ascultam mereu cantecelele de la Super Simple Learning.

2 comentarii:

  1. Ce idee buna cu tava cu obiectele din carte! Mie nu mi-a trecut prin cap la Vladut, dar cu siguranta o sa iti folosesc metoda la Radu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :). Merita incercat, Anamariei i-a placut mult activitatea.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...