joi, 18 decembrie 2014

Insiruim margele pe bat

     
     
     Pitica a mai crescut si cu toate ca o tenteaza sa bage in gura orice eu mi-am facut curaj si am facut o activitate care presupune piese foooarte mici, si anume margele. Bineinteles, sub atenta mea supraveghere.

      I-am pregatit pe tava un cartof bine spalat in prealabil (am ramas fara provizii de plastilina) in care am infipt un bat de bambus, pe care l-am ciuntit putin in varf sa nu fie foarte ascutit si un castronel cu niste margele.

    I-am aratat ce trebuie sa faca cu ele si m-am departat putin pentru a-i lasa spatiu si libertate de concentrare. Am fost insa cu ochii pe ea din motivele mai sus mentionate :).

     Activitatea nu a durat mult. A bagat cateva margele si s-a plictisit. Mai interesanta a fost joaca senzoriala cu margelele spre "disperarea" mea care vroiam sa le recuperez cat mai repede, intr-un mod pasnic si fara frustrari :).





     Este o activitate frumoasa si educativa care dezvolta foarte mult puterea de concentrare, coordonarea mana-ochi si motricitatea fina si care trebuie facuta sub atenta supraveghere atunci cand avem de-a face cu bebei "gustaciosi" :).

     (Anamaria, 17 luni)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...