vineri, 21 noiembrie 2014

Calendarul de Advent

 
 
     Ne pregatim de sarbatori si am inceput sa caut pe net idei de activitati, crafturi si chiar am facut si un calendar de Advent pentru anul acesta. Este primul astfel de calendar pe care l-am facut. Sincera sa fiu nici nu stiam "cu ce se mananca" un astfel de calendar. In anii trecuti am avut doar din acela cumparat cu dulciurele din care copilul ia in fiecare zi cate o bucatica de ciocolata. Si pentru ca este primul craft de sezon ne inscriem cu el si la sezatoarea organizata de KaBea unde puteti participa cu creatiile proprii.

     Anul acesta am citit un articol foarte interesant pe blogul Caiet pentru scoala de acasa si m-am lamurit cum sta treaba :) cu calendarul si la ce ar trebui sa foloseasca pe langa delicioasa bucata de ciocolata.

     Astfel, l-am accesat pe Pinterest pentru idei de calendar homemade, dar care sa fie si usor de facut si mai ales, din materiale de prin casa sau reciclate. Am creat si un panou Christmas unde am adunat cateva idei de crafturi si calendare care mi-au atras atentia.

     Pentru anul acesta am ales pentru calendarul de Advent un bradut din tuburi de hartie igienica pe care l-am vazut aici, dar la anul as vrea sa-l fac pe acesta sau pe acesta. Sau poate le voi face pe amandoua, unul si pentru pitica mea, care va avea deja 2 anisori si va intelege mult mai multe lucruri.

     Calendarul l-am facut intr-o singura zi. Am scos punga cu rezerve de suluri de la hartia igienica (m-am si imprumtat 4 bucati ca nu mi-au ajuns :) ) si m-am apucat sa le capsez impreuna sub forma unui bradut. Pana aici a fost foarte simplu.


     De cand am citit articolul despre calendar de care povesteam mai sus m-am tot gandit la activitati pe care am putea sa le facem si cum sa le impart pe zile, daca intr-o zi sa fie doar carte sau doar activitate, sau amandoua, etc. Pana la urma am trecut doar activitatile, dar voi scoate toate carticelele de sezon si vom citi in fiecare zi. Nu am cate una pentru fiecare zi (am doar 12), dar unele sunt mai stufoase ( de ex. Illustrated Children's Bible) si oricum nu vom reusi sa le parcurgem intr-o singura zi . Pentru activitati m-am inspirat si din lista aceasta, am cautat si pe site-urile de afara, dar nu prea coincid obiceiurile lor cu ale noastre, asa ca am organizat crafturile si activitatile gasite de mine pe zile (lista o puteti vedea aici).


     Bineinteles ca nu putea lipsi ceva "mic si dulce" din fiecare zi pentru a fi mai atreactiv pentru al meu copil, mare amator de dulciuri, dar care nu prea are parte de ele pe cat si-ar dori :). Am cumparat o punga mare cu dulciuri de la Lidl care contine vreo 25-30 de pungulite mici, perfecte pentru fiecare zi pana la Craciun.



     Rezolvata problema dulciurilor si a activitatilor am trecut la terminarea bradului:

 - am dorit sa putem atarna bradul si i-am dat o gaura in varf prin care am introdus o panglica pe care am blocat-o cu o margea langa nod.



 - am trasat conturul bradului de 2 ori si l-am decupat cu o margine un pic mai mare. Am lipit partea de dedesupt, am adaugat hartiutele cu activitatile si dulciurile, apoi am lipit partea superioara.




 - am taiat si fasii inguste (cat lungimea tuburilor) pentru partea laterala si le-am lipit. Aici a fost partea migaloasa pentru ca atrebuit sa urmaresc foarte bine conturul bradului si sa iasa frumos.

 - pentru zilele calendarului am printat de aici cifrele de la 1-24, le-am decupat si le-am lipit pe bradut.

     Gata Calendarul de Advent. Abia asteptam ziua de 1 decembrie :).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...