luni, 6 octombrie 2014

The Queen makes a scene (editura Usborne)

     A doua carte de la editura Usborne care mi s-a lipit de mana din cutia Adinei (pe care o gasiti pe FB la pagina Citeste cu mine) este The Queen makes a scene, a 6-a carte din colectia "Very First Reading". Despre cartile acestei edituri am mai povestit aici.


     Cartea are 32 de pagini lucioase, de cea mai buna calitate, ilustrate superb, coperti cartonate, iar o panglica subtire ne ajuta sa stim unde am ramas cu cititul.

     Este o poveste tare amuzanta pe care i-am citit-o lui Radu, la cerere, de cateva ori. Este potrivita pentru orice varsta. Si Anamaria a ascultat si radea cand il vedea pe fratiorul mai mare distrandu-se. 

     Cartea este scrisa astfel incat, un copil nativ de limba engleza, sa invete sa citeasca, dar pentru noi, care abia buchisim in limba romana, este nevoie de ajutorul parintelui. Mai tarziu, cand va invata sa citeasca in limba engleza, cartea va fi ideala (asta daca nu o invata pe de rost, iar daca o mai citim de cateva ori...asta se va intampla :))). Sper sa si imbogatesc un pic colectia.


     Le-am citit cartea cu intonatii, chiar exagerand uneori si maimutarindu-ma un pic, dar asta a fost deliciul povestii. Am patit ca atunci cand asculti o melodie si apoi o ai mereu in gand si te trezesti fredonand. Ne-am trezit amuzati, si eu si Radu, vorbind prin casa: "Quick, quick, the Queen is sick!" :))). Este fraza noastra preferata din carte.

     Povestea incepe cu vaietul trist al reginei care alunga brusc linistea noptii si trezeste intregul castel. 


    Camerista si servitorii sunt in picioare, iar valetul pleaca dupa doctor. Vremea devine urata, incepe furtuna "Look at that rain!". 



     Valetul alearga prin ploaie "The footman is in a terrible flap" intrebandu-se daca nu cumva a gresit drumul si dorindu-si o harta: "Is this the right road? I wish I had a map!".  


        Ajunge la doctor si pleaca degraba impreuna "We need to be quick, the Queen is sick.". Ajung la palat si...surpriza!!! "But look at the Queen! She is up, she is well! She is not in pain?".

     Regina este foarte vesela si raspunde nevinovat: "I did feel ill, but then I took a pill" :)))
   

     Cartea se termina cu 3 puzzle-uri usoare pentru fixarea unor notiuni de limba engleza.  



     Este o carte pe care o recomand din toata inima. Este superba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...