sâmbătă, 18 octombrie 2014

Paianjeni - crafturi de toamna

     Dupa cum scriam intr-o postare anterioara al meu copil mai mare a devenit FOARTE pasionat de PAIANJENI. Exact. De acele insecte urate si creepy. La inceput nu am dat importanta, am crezut ca a vazut vreunul prin tufisuri, l-a analizat si a pus o multime de intrebari si cu asta s-a terminat povestea paianjenilor. Da de unde! In fiecare zi a inceput sa-i caute peste tot, sa-i analizeze, intrebarile sa devina din ce in ce mai dificile asa ca i-am luat cartea si lucrurile despre care am povestit deja.

     Si cum a aflat o multime de lucruri despre paianjeni a venit si intrebarea (pe care o asteptam deja si eram pregatita): Mami, cand facem si noi niste paianjeni????

     Am spus ca eram pregatita pentru ca-l intrebasem deja pe "amicul" meu Pinterest despre crafturi cu paianjeni, iar el mi-a dat o multime de idei, pe cele mai interesante salvandu-le in panoul Spider.
Plus ca se apropie Halloweenul, vestita sarbatoare americaneasca, pe care noi nu am imbratisat-o pana acum, dar cred ca de acum incolo ii vom acorda o mai mare importanta de dragul crafturilor care pot fi facute pe aceasta tema.

     Deci, astea fiind spuse, primele noastre crafturi cu paianjeni sunt (le-am ales pe cele mai usoare):

1. Paianjenul crab


    Materiale:

 - o farfurie de carton
 - 2 ochisori mobili
 - ata
 - foarfeca
 - pom-pom mai mare
 - lipici
 - sarma plusata

Etape:

1. Am taiat farfuria pe margini si am facut o gaura in centru



2. Am tesut panza din ata 




3. Am taiat sarma plusata in bucatele mici pentru a face picioarele, pe care le-am bagat prin gaura

4. Am lipit pom-pom-ul deasupra picioarelor

5. Am atasat ochisorii.

Gata paianjenul!

Raducu l-a numit paianjenul crab din cauza culorii galbene :).


2. Paianjenul pe panza

Materiale:

 - ata
 - craft sticks - 7 buc
 - aracet
 - carton gros

Etape:

1. Am taiat 2 patrate de carton cu latura de 5 cm

2. Am lipit betele pe carton cu aracet

3. Am turnat aracet din belsug peste bete, am pus a 2-a bucata de carton si am lasat la uscat

4. Raducu s-a chinuit, chiar s-a chinuit :))) sa teasa panza



     5. Am atasat si "creatorul" panzei pe care-l aveam prin casa de la joculetele cu monede de la mall.



    3. Paianjeni din castane

     Ideea am preluat-o de pe blogul redtedart.com si este super simpla. 

     Materialele necesare sunt:
    - castane
    - sarma plusata
    - ochisori mobili
    - ceva pentru gaurit castanele
    - lipici


1. Am gaurit castanele pe lateral pentru 3 perechi de picioare (sau 4 - depinde de marimea castanei).
2. Am taiat sarma plusata si am indoit bucatile in forma de V
3. Am pus lipici (aracet) pe varful sarmelor si apoi le-am bagat-o in gauri dandu-le o forma de picioare



4. Am lipit ochisorii dupa ce am zgariat putin suprafata castanei pentru a adera mai bine lipiciul.

Gata paianjenii nostri, iar Raducu este foarte mandru de ei, mai ales ca este la etapa in care-l fascineaza enorm aceste creaturi "creepy".



     4. Paper plate spider (idee preluata de aici)

      Materialele necesare sunt:
    - farfurie de carton
    - tempera
    - pensula
    - sarma plusata
    - ochisori mobili
    - sfoara pentru agatat (optional)
    - lipici
    - capsator

     Mod de lucru:

1. Raducu a pictat spatele farfuriei cu tempera albastra si am lasat-o sa se usuce

2. Am taiat sarma plusata pentru picioare (aprox. 20-21 cm). Eu am folosit 2 culori pentru ca nu am avut suficienta dintr-o singura culoare.

3. Am folosit capsatorul pentru a prinde picioarele, iar pe spate am pus si niste scotch pentru a sta fixe.

4. Raducu a avut "dificila sarcina" de a lipi ochisorii folosind banda dublu adeziva. A fost alegerea mea pentru a-i solicita si lui un pic degetelele. La fel de usor puteam folosi orice lipici :)). Cu multa migala si concentrare a reusit :). Cand i-am aratat paianjenul dupa care m-am inspirat l-am intrebat daca vrea sa punem si noi asa multi ochisori, iar raspunsul lui a fost: "mami....da tu nu stii ca paianjenii au multi ochi...au 8 ochi?. Am citit eu in cartea aia pe care mi-ai luat-o de ziua mea" :))). Fir-ar...chiar nu stiam...ce intrebari pun si eu:)).







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...