vineri, 3 octombrie 2014

Jucarie bebe DIY

    

     Am incercat sa-i fac Anamariei jucarii utile si educative din materiale pe care altadata le-as fi aruncat. Asa este si aceasta jucarie foarte utila pentru dezvoltarea motricitatii fine, coordonare mana-ochi si mai ales, timp liber pentru mami :)).

    Materialele folosite se gasesc cu usurinta, iar jucaria se monteaza rapid.

    Am folosit:
 - o  cutie de inghetata careia i-am dezlipit eticheta pentru ca Anamaria sa poata vedea cum cad obiectele
 - un sul de la prosop de bucatarie 

     Etape:

     1. Am dezlipit eticheta de la cutia de inghetata pentru ca Anamaria sa poata vedea in interior cum cad diferitele obiecte

     2. Am facut o gaura in mijlocul capacului suficient de larga incat sa intre sulul de carton

     3. Am imbracat sulul de carton in hartie autoadeziva colorata

     Gata jucaria!

     I-am dat Anamariei pop-poms colorati si am invatat-o cum sa-i bage prin gaura si i-am aratat cum cad in cutie. De aici fetita s-a descurcat singura si s-a jucat o bucata de vreme foarte concentrata si incantata de jucaria ei. 







     In jucarie au mai fost "trimise" cuburi de lemn, boabe de fasole, betisoare si vom vedea ce ne va mai trece prin cap.

     Spor la joaca!

 (Anamaria, 1 an)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...