joi, 30 octombrie 2014

Crafturi de Halloween

     "Sarbatorim" Halloweenul de dragul crafturilor. Asa am decis impreuna cu Radu :). Si pentru ca mai sunt doar cateva zile pana la marele "eveniment" va aratam ce am craftuit noi pe aceasta tema.

     1. Mumie din carton

     Ideea am gasit-o pe Pinterest si o puteti vedea, alaturi de multe alte idei, pe tabloul Halloween de pe Pinterest.

      Materialele necesare sunt:
      - o coala de carton negru 
      - 2 ochisori mobili
      - banda zugravului
      - foarfeca
      - lipici
      - creion


     Etape:

     1. Se contureaza mumia cu creionul pe carton si se decupeaza.
     Pentru ca noi nu am avut carton negru, ci doar o coala neagra am mai avut nevoie si de o bucata de carton. De asemenea Radu a avut mai mult de munca decupand de 2 ori: odata coala neagra pe care i-am desenat eu mumia si apoi cartonul dupa conturul mumiei.



     2. Raducu a lipit banda cum a vrut avand si imaginea de net ca sursa de inspiratie.


     3. Am lipit ochisorii si gata mumia noastra :).


     2. Vampiri din hartie igienica

     Tot pe Pinterest am gasit si acesti "adorabili vampiri" cum i-a numit Radu.

     Materiale necesare:

     - sul de hartie igienica
     - carioca neagra, portocalie
     - ochisori mobili
     - carton negru (in poza e negru pe verso)
     - foarfeca
     - creion
     - banda adeziva (optional)


     Etape:

     Ne-am impartit activitatile: Radu a spus ca el doar decupeaza, iar eu fac restul :). Nu e prea corect, dar l-am lasat in pace :)

     1. Am desenat aripile pe carton negru si l-am lasat pe Radu sa decupeze


     2. Am indoit marginile sulului de hartie igienica astfel incat  sa obtin niste cornite :)


     3. Am desenat cu carioca ochisorii (am lipit ochisorii mobili)

     4. Cu foarfeca am gaurit putin lateralele sulului pentru a pune aripile

     5. Am atasat aripile pe care le-am intarit pe spate cu niste banda adeziva ca sa fiu sigura ca nu cad la prima adiere :)



Nu prea sunt creepy nu-i asa?

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...