marți, 7 octombrie 2014

Cosul cu materiale

     Din categoria cosurilor senzoriale i-am facut bebitei pe cand avea 10 luni un cos in care i-am pus diverse materiale, de diferite texturi. Despre cosurile si joaca senzoriala am mai scris aici, iar alte cosuri senzoriale cu care Anamaria s-a jucat gasiti aici.

     I-am pus in cos cateva esarfe, panglici, dantele, iar o esarfa i-am pus-o pe cap in joaca. A fost atat de fascinata de moliciunea esarfei ca nici nu incerca sa o dea jos in conditiile in care avem mari probleme cu tinutul lucrurilor pe cap, fie ca este vorba de caciului, palarii sau bentite. O framanta in maini, o pipaia si nu o tragea de pe cap. Intr-un tarziu s-a hotarat sa o dea jos a mai pipait-o o bucata de vreme pana cand s-a hotarat sa mai caute si alte lucruri interesante in cos :)).








(Anamaria, 10 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...