miercuri, 8 octombrie 2014

Activitati de toamna (1)

     Printre scoala, bebita mica si alte treburi gospodaresti incercam sa ne facem timp si pentru niste activitati de toamna. 

    Dintre activitatile noastre ar fi:

     1. Copac cu frunze pictate cu betisoare de urechi

     Am printat de aici si de aici diversi copaci pe care i-am decorat. Primul copac a fost decorat cu ajutorul betelor de urechi si tempera.


    2. Copac de toamna cu frunze din hartie creponata

     I-am pus la dispozitie lui Radu bucatele de hartie creponata in culorile toamnei si un copac pe care sa-l decoreze. N-as putea spune ca s-a dat in vant dupa aceasta activitate, dar a facut ce trebuia pana la urma :)).




     3. Coloram dupa numere

     Am printat o fisa de aici si l-am lasat pe Raducu sa coloreze frunzele respectand indicatiile.



     4. Frunze imprimate cu tempera

     Radu a pictat doua frunze cu tempera si apoi le-a imprimat pe hartie.




     5. Frunze de toamna cu creioane cerate

     Am printat frunzele de aici pe carton si impreuna cu Radu le-am decupat. Frunzele decupate le-am lipit pe o coala de hartie cu ajutorul unei benzi dublu adezive. Ideea am vazut-o pe un blog strain si as fi vrut sa las si linkul pentru alte idei, dar din pacate l-am pierdut cand am facut ceva curatenie prin bookmarks :(.
   A urmat colorarea frunzelor cu creioane cerate insistand pe margini si intinzand cu degetul culoarea, apoi se dezlipesc frunzele cu grija.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...