sâmbătă, 6 septembrie 2014

Betisoare si un cheese shaker

     Mai demult am facut aceasta activitate cu Radu doar ca am folosit scobitori in loc de betisoare din plastic. Activitatea o puteti gasi aici.

     Cand pregateam materialele pentra activitatea asta ma gandeam ca este prea devreme pentru Anamaria, ca nu o sa poata sa introduca betele prin gaurelele alea asa de mici, ca nu o sa aiba rabdare, etc. Totusi am considerat ca trebuie sa incerc. Daca o sa vrea si o sa poata continuam, daca nu, asteptam sa mai crestem :)).


     Am ramas uimita de cat de rabdatoare si concentrata a putut fi (avea 14 luni). S-a chinuit sa bage betele prin gaurele vreo 5 minute. Am si filmat-o, dar dintr-o prostie am pierdut filmarea si-mi venea sa mor de ciuda. Am mai incercat si a 2-a sesiune dupa putina pauza ca sa o filmez, dar nu a mai avut aceeasi rabdare si s-a plictisit repede (dupa vreo 2 minute), iar eu nu am insistat.








     Oricum sunt foarte mandra ca a avut rabdare si vom continua cu acest tip de activitati pentra ca Anamaria sa aiba o super motricitate fina :)).

Anamaria, 14 luni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...