marți, 1 iulie 2014

Motricitate fina: colier din paie pentru surioara

     Incercam multe activitati pentru imbunatatirea motricitatii fine a lui Raducu. De data asta l-am pus sa-i faca surioarei un colier din paie. Ideea am preluat-o de aici.
     I-am pus intr-o cutie un siret si paie colorate taiate in bucati. Noi am folosit paie subtiri, dar cand voi incepe cu Anamaria acest gen de activitati voi folosi paie mai groase, din acelea pentru milkshake.


     Am lipit cu scotch un capat al siretului de birou pentru a nu pierde paiele si Raducu s-a apucat de treaba. Bineinteles ca nu putea lipsi Anamaria care vroia sa ajute si ea :)), dar am luat-o cu mine sa-l lasam pe Raducu sa se concentreze. Incerc sa o invat de pe acum sa-l lase in pace cand este la birou pentru ca de la toamna incepe clasa 0 si va avea teme, iar ea va trebui sa-l lase sa se concentreze. Incerc sa fac cu ei in paralel activitati, dar Raducu este inca foarte curios si dornic sa faca si el "activitati de bebelusi" :)) asa ca deocamdata este greu sa impart treburile. O sa vedem pe parcurs.



    Gata colierul. L-am innodat cat de frumos am putut :)) si Raducu l-a inmanat destinatarei care a fost foarte incantata :)). L-a sucit pe toate partile si l-a plimbat peste tot.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...