sâmbătă, 10 mai 2014

Sticla senzoriala curcubeu


      Bebelusii invata si se joaca prin intermediul simturilor, iar activitatile senzoriale sunt nemaipomenite deoarece asigura o multime de stimuli si experiente noi. Aceasta sticla senzoriala este foarte colorata si vesela şi este perfecta pentru bebelusi sau copii mici. 
       Pot fi folosite orice culori pentru panglici si margele. Noi am folosit culorile curcubeului pentru ca asa a dorit Raducu :)).

      Materiale necesare:
 - o sticla transparenta spalata si uscata
 - panglici colorate
 - margele sau orez si pom pom
 - o surubelnita

Mod de lucru:

      Raducu a dorit foarte mult sa participe si sa faca el sticla pentru surioara lui. Am acceptat ajutorul lui si el a fost cel care a pus in sticla margelele si ciucurasii avand grija sa respecte culorile curcubeului. Margele le-am pus ca sa faca "galagie" si astfel sticla sa fie mult mai atractiva pentru bebitza.
      Eu am gaurit dopul cu o surubelnita si apoi am pregatit panglicile. Le-am taiat la aceeasi lungime, le-am lipit la un capat cu scotch, le-am introdus prin gaura dopului si am dezlipit scotch-ul. Apoi am facut un nod mare si gata sticla.
      Este foarte usor de facut si pot fi folosite o multime de combinatii de materiale pentru diferite teme, iar pentru un bebelus este o adevarata atractie. Garantat!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...