miercuri, 21 mai 2014

Arta pe prosoape de hartie

      Am vazut mai demult aceasta activitate aici (un super blog, cu super idei) si am vrut neaparat sa o fac si eu cu Radu.
     Materialele necesare sunt:
 - carioci pe baza de apa
 - prosoape de bucatarie
 - pensule sau pipete (noi am folosit o pensula mai mare)
 - apa

      Tot ce a trebuit sa facem a fost sa mazgalim prosopul de hartie (cu grija, fara sa apasam, ca sa nu-l rupem) peste tot, astfel incat sa ramana cat mai putine spatii libere.
       Radu nu a avut rabdare sa mazgaleasca peste tot, era foate curios ce va face cu pensula si apa, asa ca au mai ramas ceva spatii albe, iar culorile nu s-au intins chiar peste tot.
   


      Dupa ce a terminat de mazgalit a venit partea cea mult asteptata de Radu: udarea prosopului cu pensula. Am pus un carton dedesupt (trebuia o tava, dar mi-a fost mai la indemana cartonul) si l-am lasat pe Radu sa acopere cu pensula tot desenul.




       Culorile incep sa se amestece intre ele si iese ceva foarte frumos.


     Am pus prosopul la uscat si-l vom folosi la anul pentru decorarea oualelor de Paste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...