marți, 22 aprilie 2014

Ghirlanda cu oua de Paste

     In toiul pregatirilor pentru Pasti nu prea am avut timp de activitati mai elaborate cu Radu. Totusi, ceva tot am facut, ceva ce putea face singur, fara a fi nevoita sa stau langa el: o ghirlanda cu oua decorate. Este o idee de decoratiune foarte usoara pe care o pot face copiii. Ideea este preluata de aici.
     I-am printat oua pe hartie colorata (puteti printa de aici) sau puteti folosi o forma de prajitura cu care sa trasati oua pe hartie sau, pur si simplu le puteti desena.


     Apoi le-a decupat cu foarfeca si le-a decorat cu buline autoadezive. Daca nu aveti buline autoadezive ouale pot fi colorate cu carioci, pictate sau puteti lipi bucatele mici de hartie colorata.



     Cand a terminat de decorate eu le-am gaurit (2 gauri in partea de sus a oului). Era bine sa poata face Raducu asta pentru a-si antrena muschii mainii, dar aparatul meu de gaurit este unul greoi chiar si pentru mine.
     La sfarsit i-am aratat cum sa le insire pe ata si am agatat frumoasa decoratiune pe dulapul din bucutarie in asteptarea Pastelui.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...