vineri, 25 aprilie 2014

Carusel cu albinute 3D

      La lecţia despre albine am făcut împreună cu Răducu un craft simplu şi drăguţ, cu albinuţe 3D, pe care l-am agăţat în cameră.
      Am printat şablonul de aici, varianta color.

      Materiale necesare:
 - imprimantă
 - hârtie
 - foarfecă
 - culori (pentru varianta alb-negru)
 - lipici
 - perforator
 - aţă şi ac (am folosit eu), panglică

      Etape de realizare:

      1. Am printat varianta color, iar pagina cu albinuţe în dublu exemplar, pentru a avea 4 albinuţe.

      2. Răducu le-a decupat şi le-am îndoit pe linia punctată, după care le-am lipit ca să stea fixe.




      3. Am tăiat albinuţele după linia punctată, cu mare grijă, doar cât ţine linia punctată, astfel încât distanţele prin care ele se întrepătrund să fie egale.


      4. Pentru asamblarea finală eu am folosit ac cu aţă.


     Este drăgălaş şi l-am făcut chiar foarte repede. Acum atârnă mândru în camera lui Răducu :)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...